onsdag 28 december 2011

Jul och 65års kalas!

Var ett tag sedan jag skrev nu...
Julen är över och julklappar har bytt ägare!
Kommer lite mer om julklappar i nåt annat inlägg :)

Idag tog jag med barnen o åkte ut till mor o far.
Barnen har lekt och haft skoj hela dagen!
Pappa fyller 65år idag, så har firat han hela dagen! Nu är han en glad pensionär :)
Tänkte försöka få han o komma in till stan lite oftare nu när han inte jobbar, så kan han vara här och hjälpa mig lite med barnen. Får se om jag lyckas övertala honom! Men krävs nog mkt för o slita bort han från lugna tysta hemmet och soffan o teven, eller korsord :)
Pappa
Mamma 
Faster Ulrika med mina döttrar

 
På julafton var jag i Ölme hela dagen, åkte ut på förmiddagen med barnen, sen kom barnens mamma o hämtade dom vid halv 4 tiden.
De fick massa julklappar, som de tyckte var väldigt kul att öppna.
Kul att se glädjen i deras ögon, när de rev bort pappret :)
Nu är det dags att sova lite!
Minns inte när jag sov i sängen sist... Har mest legat i soffan.
Mest pga den lilla tvn i sovrummet, ser inte texten, så blivit att ja legat i soffan istället.
Men om ett par dagar får jag tillbaks min "gamla" tv, som Sandra tog när hon flyttade, men hon köpte en större tv som hon får snart o då köper jag tillbaks min :) . Så den 32" ska hängas upp på väggen igen och gamla tjocka 21" ska slängas på tippen.
Busig Tindra
Kul med jul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar