torsdag 7 februari 2013

Förkyld..

Förra veckan var barnen hemma från dagis då de var förkylda och hostade osv.
Denna vecka är de bättre så har varit på dagis.

Men i helgen som var så kände jag mig sämre o sämre, sen fick jag feber och hosta osv.
Har även haft ont i bröstet över lungorna och jobbigt/tungt att andas.

Igår kväll hade jag feber igen, men i morse var den borta. Men den kom tillbaks nu ikväll.
Tempen visar 38,9grader, precis som de andra dagarna jag haft feber.
Men den senaste timmen har jag även mått väldigt illa, känns som jag snart kommer spy :(
Vet inte riktigt vad det beror på. Hoppas det snart går över...

Ska försöka ta en dusch nu iaf, även fast ryggen värker väldigt.
Lär få mer ont, men måste duscha. Har svettats mkt av febern o smärtan så känner mig inte så fräsch.
Behöver raka mig oxå, barnen klagar på skägget. De gillar inte mitt skägg, det ska bort säger de när de blir för långt :)

Så nu en dusch, sen blir de att lägga sig i sängen o försöka sova lite.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar