lördag 19 maj 2012

Fredag

Usch va allt känns jobbigt här i livet..
Har så extremt ont :(

Har gjort för mkt idag o igår.
Slog lite gräs osv igår, behövde få bort brännässlorna så inte barnen tar i dom.
Men fick jätteont o har jätteont i dag oxå.
Men iof har ja haft mer ont i flera veckor nu sen ja blev tvingad o ta lägre dos smärtstillande.
Kan inte göra ett skit längre utan massa smärta :(

Har kört några tvättmaskiner idag oxå, så nu har jag rena kläder igen.
Jag tvättade även sängkläderna, då det behövdes bäddas rent. Mamma sa häromdagen att hon skulle komma in till stan idag o handla, så jag hade planerat att hon skulle hjälpa mig med sängen, så tvättade under dagen o torktummlade. Men sen så blev det ändrade planer, hon kom aldrig in till stan så jag var tvungen att bädda själv. det gillade inte min rygg :(
Fick ännu mer ont pga det.... Men nu är iaf sängen renbäddad.
Hade bett om hjälp med handling oxå så mamma skulle handla lite åt mig idag.
Har tomt kylskåp....
Men då det inte blev nåt  in till stan för henne så blev det ingen handling...
Jag åt 3st tekakor till frukost, det är allt jag har ätit idag.
Känner mig rätt hungrig o snurrig nu.. vet inte om jag är snurrig för brist på mat eller om det är för att jag tog lite mer smärtstillande än vanligt...

Har massa saker som behöver fixas här, både inne o ute.
Men verkar inte finnas nån som har tid att hjälpa mig.

Jag har bara massa bekymmer hela tiden, alltid är det nåt!

Fick 10st blommor av inger o stefan när ja hade kalas förra veckan, de behöver planteras, men har inte fått hjälp än.. hoppas att mamma kan hjälpa mig snart..
Behöver dammsugas o skuras oxå, är smutsigt här o är väldigt stökigt oxå.

usch..

I morgon är det dop för en tremännings son, men jag ska nog inte med. Jag har tyvärr för ont och om jag följer med kommer jag få ännu mer värk.
Är även kalas på söndag för min kusin, det tänkte jag gå på iaf, tar med barnen oxå dit oxå, kul för dom o träffa lite folk o va med på kalas. Finns ju gott om folk iaf som kan hjälpa mig med barnen där. men åker väl ut på fm till mor o far o är där hela dagen med barnen är det tänkt.

orkar inte skriva mer nu, måste lägga mig ner igen :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar