tisdag 25 oktober 2011

Tisdag...

Idag vaknade jag kl 12, sov länge... Men somnade sent igår.
Fortfarande feberfri och hostan är nästan borta :)
Glömde ta penicillin i eftermiddag, så får bli en lite senare istället.

Fixade iordning en 120g hamburgare med bröd förut, det var gott. Men det sätte fart på min mage, den gillade inte maten :(

Tog rätt på disken oxå, gjorde ont men fick iaf igång diskmaskinen sen o lite diskat för hand.

Beställde xenonljus till bilen häromdagen, är skönt med bra ljus när det blir mörkare ute, men köpte bara till halvljuset, ska även beställa till heljuset och extraljusen, kommer lysa massa sen :)

Om ryggen blir nåt bättre, så tänkte ja nog åka ut till ölme lite oftare sen, istället för att sitta själv hemma och då vill jag ha mer ljus i skogarna så jag ser alla djur. Men får se hur det blir med det.
Som läget är nu så kommer jag ingenstans....

Hoppas iaf jag orkar åka till ölme på julafton, men undrar hur det blir med barnen då.
Ska jag ha dom på jul, eller ska Sandra ha dom på jul.... blir svårt att bestämma. Men den som inte får dom denna julafton får nästa år istället, så det blir rättvist.


Är nåt enormt sugen på chips o inte blir det bättre när det ligger 2 påsar i skafferiet. Men har redan ätit så mkt chips den senaste tiden, så borde inte äta mer. Men när man inte mår så bra och är ensam så blir det lätt att man äter onyttiga saker.

Skulle vilja gå ut till garaget o greja med bilen o även städa ihop.
Men ryggen klarar inte det. Även här inne behöver det städas, men det är för jobbigt för mig.
Mamma ska komma och städa när hon är frisk från förkylningen.
Känns så dumt att hon ska behöva komma in och hjälpa mig med hushållet osv, vill kunna göra allt sånt själv!

Ska strax gå o lägga mig i soffan och kolla ett nytt avsnitt av Hawaii five o.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar