måndag 24 oktober 2011

uttråkad..

Sitter och surfar runt lite på nätet, hittade några tävlingar på fb osv som jag blev med i. Hoppas på vinst, men med min vanliga tur så lär det inte bli nåt...


Idag har jag varit feberfri i 2 dagar, det känns bra!
Bara hoppas det fortsätter så, har fortfarande lite hosta och gör ont i bröstet o gör ännu mer ont om ja tar djupa andetag. Men det blir förhoppningsvis bättre med tiden.

Har mest legat i soffan idag (som vanligt..) Kollade på 6st avsnitt av Greys anatomy.
Jag är så himla rastlös och uttråkad, finns så mycket jag skulle vilja göra, men orkar ingenting.
Saknar att ta promenader och grejja med saker, är så förbannat trött på min dåliga rygg!

Drygt 2 veckor kvar tills jag ska på återbesök till Ryggkirurgiska kliniken.
Tyvärr så tror jag inte de har något positivt att säga, men kan ju hoppas.
Tror det kommer bli en datortomografi framöver, för att se om det blivit nån benläkning.
Som det känns så har det inte läkt nånting och jag klarar inte att göra ett skit så har svårt att tro att det börjat läka...

Nu ska jag försöka hitta nåt att äta, inte ätit på 12timmar... Gör ont att laga mat, så slarvar mycket med det tyvärr..
Fast de senaste 2½månaderna sedan sista operationen har jag lagt på mig flera kg i vikt, så skulle inte skada att vara utan mat i några veckor. Jag orkar/klarar inte att göra nåt, promenad osv gör så jädra ont, så blir mest att ligga och vila. Inte så bra för figuren :(




Josefine
Nathalie

Nathalie & Josefine


Ozzy




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar