lördag 29 oktober 2011

Smutsigt...

Skulle behöva städas här, var längesen nu. Jag orkar inte med min rygg och mamma som brukar komma in o städa har lunginflammation.
Tänkte iaf försöka dammsuga de rum jag är i mest, även fast det gör ont o kommer göra ondare efteråt.

Ska snart gå o lägga mig i soffan o kolla tv, blir nog chips o cola oxå :)
Bör nog äta en smörgås lr nåt, inte ätit sen frukosten....

Tänkte duscha idag oxå, men känner att jag har för ont för det, så det får bli i morgon istället.

Mindre än 2 månader kvar till jul, usch va tiden går fort.
Nu börjar det snart med snö och massa minusgrader, då blir det kallt och jobbigt med snön.
Orkar inte skotta snö, men köpte en liten snöslunga som jag hoppas orkar med snön. Det sparar min rygg iaf en del. Får väl se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar