måndag 10 oktober 2011

I lördags..

I lördags så kom barnen hit kl 14, jag tog hjälp av min mamma, så hon kom hit och hjälpte mig med barnen, så jag inte behövde lyfta så mkt.
Blev masa lek och mys o gos hela dagen med mina älsklingar! ♥
Sen vid kl 19 så var det läggdags o så sov de tills kvart över 7 på söndag morgon, duktiga tjejer som sover så bra :)
Mamma gav dom välling osv på morgon o lät mig sova, men halv 8 så kom det två barn o väckte mig o myste lite. Är mysigt när de kommer och väcker mig o gosar o busar.

Dagen fortsatte med lek o mys, sen blev det lunch o så sov de middag  i lite över 2timmar. Sen så kom Sandra (mitt ex) och hämtade barnen.

Var väldigt skoj att ha dom här i ett helt dygn, var längesen.. Men är jobbigt att jag måste ta hjälp av mamma för att klara av det, önskar min rygg kunde bli bra så jag orkar med mina barn på 50%.....
Fick nåt enormt ont efter det dygnet, men för mina barn så gör jag vad som helst, så det är bara att bita ihop.

Tyvärr så har jag faktiskt gett upp hoppet om att bli bättre i ryggen. Har gått 2 månader sedan sista operationen och16månader sedan den första och jag är inte det minsta lilla bättre, så tror inte det har läkt nånting i min rygg... och alla besvär från sista op är kvar än oxå, så gör för ont att ta promenader osv i både ben och rygg... *suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar