tisdag 1 november 2011

dammsugit...

Tog faktiskt o dammsög i lördags kväll, tog hela huset. Fick jävligt ont och mådde väldigt illa efteråt pga den kraftiga smärtan, men klarade mig från att spy iaf, fast var nära ett par ggr.....

Blev iaf bättre när damm o hår o skräp försvann, men sen när hundarna kom hit så var de lika skitigt igen, de drar med sig mkt smuts in i huset.
O barnen stökar till med alla leksaker, men de är barn så det får de göra :)

Snart bara en vecka kvar tills återbesök i strängnäs, undrar vad de kommer säga.. jag är säkert ett hopplöst fall...

Åt pizza med Sandra idag, var gott, fast den var smaklös...

Mina små älsklingar är goa o glada, Nathalie har nyss haft tre dagars febern, så igår var hon lite prickig. tänkte inte på hur hon såg ut idag :) Får väl se när det blir Josefines tur...


Nu ska jag göra klart lite beställningar på ebay, köper nytt batteri till hemtelefonen, 80%billigare i tyskland än i sverige.
Även lite dioder/LED lampor från Kina blir det. i sverige kostar 1 lampa 29kr + frakt. I kina kostar samma lampa 23kr för 10st inkl frakt.. stor skillnad på kostnad!

Sen ska de bara monteras i bilen oxå... o även xenonljus ska monteras på 7st lycktor.
Får ont bara ja tänker på det, men kanske kan få hjälp av nån, i nuläget klarar jag det inte.
Bara att kolla vad det satt för lampor nu i bilen som normalt tar typ 10min har tagit veckor, men orkar för det mesta ingenting så vilar o vilar.
När jag väl har lust o lite ork att göra nåt så får jag så jädra ont, så det är bara att avbryta o lägga sig.. :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar