lördag 25 maj 2013

Jobbigt!..

Drygt 2,5månader sedan min nya operation på Akademiska för att ta bort de lösa skruvarna i ryggen skulle blivit av enligt läkaren, när jag pratade med honom i december. Har inte fått nån mer info alls om op, så vet inget när de blir op. De har inte ens hört av sig om väntetider osv trots att jag bad dom om det för ett par månader sen....
Läkaren på Akademiska skrev upp mig på väntelistan för op i början på oktober 2012..
Fortsätta vänta eller begära att få komma till Göteborg och hoppas det går snabbare med op där?

Vet inte hur jag ska göra....

Kan inte vänta för länge, redan gått över ett år med lösa skruvar och pga det dålig stabilisering av ryggen då benläkningen är dålig.
Ryggsmärtan blir värre o värre ju längre tid det går...
Senaste tiden har det blivit flera komplikationer som jag antar beror på de lösa skruvarna som kanske bråkar med nerverna lr nåt. Fast kunde även bero på infektion har jag fått höra, men är tydligen svårt att se på blodprover så måste visst skära upp och undersöka ryggen för att kunna veta säkert om det är inflammerat...

Får kramp i benen väldigt ofta(gör jäkligt ont), ben och fötter som domnar bort nästan varje dag och förlorar både kontroll och känsel i dom då. Även vänstra armen/handen har börjat domna bort lite då o då nu oxå....
Och smärtan i vänster ben, lår, höft och vänstersida mage som jag fick efter senaste op 2011 har blivit värre.....

Är så enormt trött på alla besvär med ryggen!
*suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar