lördag 19 november 2011

Kramp...

Vaknade vid 8tiden i morse av massa smärta i vänstra benet/låret.
Hade värsta krampen, gjorde så himla ont i låret, men det gav av sig efter en timme ungefär, med hjälp av muskelavslappnande o värktabletter.
Men fick ligga helt stilla, minsta lilla jag rörde mig så var det riktigt smärtsamt :(

Om ca 1 timme ska jag åka till min syster, är kalas för min systerdotter idag som fyllde 2år för ett tag sedan.
Blir skönt att komma hemifrån en stund o träffa lite folk, nackdelen är att ja kommer få ondare i ryggen när jag är där, men tar med lite smärtstillande o hoppas på det bästa.

Ska ta med kameran oxå o hoppas på att orka ta lite kort :)




Vill ni se bilder, båda gamla o nya så kolla på min bilddagbok, http://dayviews.com/louksor/home/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar