torsdag 15 mars 2012

Onsdag

Det kom inget recept från strängnäs idag heller...

Var till smärtkliniken idag, de hade ringt till Daras sekreterare i fredags och fått faxnr, sedan faxade de pappret och ringde upp igen för att kolla så det kom fram.

Han sa i torsdags att han ville ha ett papper från smärtkliniken där det står att de inte skrev ut recept till mig, om han skulle fortsätta skriva ut recept. Han vet även om att en del av tabletterna tog slut i måndags morse. Men trots att han fick det han ville ha så skrev han inte ut ett nytt recept till mig....

Är riktigt förbannad på Dara, så där beter man sig inte. Smärtkliniken tyckte oxå det var dåligt gjort av honom och det var inte bra för min kropp att tabletterna hade tagit slut sa de.

Men som tur är så löste det sig ändå idag. En av läkarna på smärtkliniken skrev recept till mig och passade samtidigt på att ändra lite bland tabletterna. Han gillade inte blandningen som jag fått av Dara.

Den planerade nedtrappningen blir det inget med nu då jag ska på en 2a bedömning.
Men de tyckte iaf det var bra att jag skulle få en 2a bedömning.

Sen skulle smärtläkaren ringa min läkare på vårdcentralen och prata med henne, så hon skriver ut nya recept till mig framöver.

Sen antar jag att beroende på vad som händer och sägs på 2a bedömningen så blir det att börja med nedtrappningen efter det och sen smärtanalysen o rehabiliteringen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar