onsdag 21 mars 2012

Tisdag

I morse ringde sjuksköterskan o väckte mig.
En del av de symptom/besvär jag har kunde ev bero på ändringen av medicinerna, men en del hade inte med tabletterna o göra, så de visste hon inte varför.. tex febern jag hade i en halv dag osv...
Hon skulle prata med nån av deras läkare iaf så får vi se vad det blir.

Vägde mig idag, blev besviken! :(
Hade gått upp 0,8kg den sista veckan. Har ju legat på minus 0,6-0,8kg i veckan i 2 månader nu, men nu hade det ökat istället.
Enda skillnaden är att jag inte gått nåt på löpbandet den sista veckan då jag har fått mer värk o det gjort för ont, efter krånglet med recept o sen ändring av läkemedel.
Hoppas värken ger med sig lite snart så ja kan börja ta lite små promenader igen....


Nu blev det ny dag, fick nyss upp ett meddelande på ICQ att "min söta älskling" fyller år.. Kanske skulle ta o ändra namn på henne, är ju som ni nog vet mitt ex nu.......
Även grannen fyller år nu, rätt roligt faktiskt.
Sandra fyller 21/3, jag fyller 6/5.
Nyaste grannarna fyller på exakt samma datum, Marie den 21/3 & Tony 6/5.
Ett kul sammanträffande att vi har samma födelsedatum. Sandra & Marie är även födda samma år!
Fast nu är det bara jag o Tony som fyller på samma datum på denna gata, sedan sandra flyttade i juli...

Får se om Sandra har tid/lust att komma hit i morgon med barnen efter dagis, det lät osäkert... Får se hur det blir.
Har iaf köpt 2st presenter till henne, inte direkt för att hon är värd det :P
Men tycker att våra barn ska få ge sin mamma en varsin present :)

Barnen fyller år på fredag, 2år sedan de föddes. Tänk va tiden går fort... Både vägde under 2kg och de föddes 7veckor för tidigt.. Nu väger de 12-13kg, är lite tyngre att bära dom nu :)

Nyfödda

4dagar gamla


1 vecka gamla



Taget för 15 dagar sedan.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar