onsdag 7 mars 2012

Tisdag

Idag har jag varit med barnen i Ölme hos mor o far.
Lekt ute & inne plus grillat lite korv.

Har fått några nyheter ang ryggen, som känns rätt så bra!
Kommer ett inlägg om det ev i morgon! Skönt att det händer nåt iaf...

Min sömn är fortfarande helt åt helvete.
Ska ta kontakt med min läkare på vårdcentralen och se om jag kan få insomningstabletter, har fått det förr och de har funkat bra då.
Blir knäpp av att inte kunna somna...

Sen så måste jag även kolla upp lite ny värk.
Har sedan i måndags haft ont i magen på vänstersidan.
Från nederdelen av magen/operationsområdet och upp till bröstkorgen, typ upp till andra revbenet.
Det värker och är lite ömt. Gör ondare om jag tar djupa andetag. Tycker det ser ut att vara lite svullet där oxå jämfört med högra sidan.
Vid operationsområdet har jag haft ont sedan operationen i augusti 2011, men det andra är nytt. Är väl bäst att kolla upp, gör ju ont så...
Sen behöver ja diskutera lite alternativ med läkaren oxå, så jag vet vilket val jag ska göra framöver...

Nu ska jag ta en smörgås och sen försöka sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar