tisdag 31 januari 2012

motion

 Försöker att varje dag gå en stund på löpbandet, trots den ökade smärtan...
Har den senaste veckan tvingat upp mig i 15min promenad.
Det är väl inte så mkt, men bättre än ingenting och mkt mer än normalt.
Får rejält ont redan efter några minuter...

Vore skönt om man orkade ta promenader på en timme varje dag, är skönt att gå o få lite frisk luft, även bra för kroppen att röra på sig..
Ute har jag inte gått på länge, finns för mkt hala fläckar. Om jag tappar fotfäste så gör det så himla ont, så inget jag vill riskera. Förhoppningsvis orkar jag ta promenader ute i sommar.

Idag har jag tvingat mig till totalt 20min på löpbandet, pga att jag syndade med lite godis!
Men nu gör de väldigt ont, ska ta en dusch o sen lägga mig i soffan o kolla lite tv.

Har flyttat in till sovrummet oxå sen i lördags kväll.
Inte sovit där inne på flera månader, har sovit i soffan...

Men nu har jag en större tv i sovrummet igen, så nu ser jag texten bättre, så nu kan jag ligga där inne o kolla tv o sova :)
Kollar alltid tv innan jag ska sova,
Sängen är lite bekvämare än soffan, fast känns lite tomt att ligga själv i en 180cm säng...
Är jag och Ozzy som delar på sängen :)

Men i söndags morse så kom barnen in till mig o kröp ner i sängen under täcket. De ville oxå ligga där :)

Ska kolla med mamma om hon är ledig nån dag, eller eller eftermiddag. Så kan ja o barnen åka ut till Ölme en stund o hälsa på....


Idag fick jag ett paket på posten, tandblekningen som jag vann, blir kul att testa o jämföra innan o efter resultat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar