måndag 30 januari 2012

Vinst!

Jag tipsade om en tävling i onsdag, om tandblekning.
Hade turen med mig att vara en av vinnarna, så kommer få hem ett tandblekningskit värde 299kr.
Blir kul att testa, 2ggr per dag i 2 veckor ska man bleka. ca 30min per gång, så blir en timme totalt per dag.
Har velat haft lite vitare tänder ett tag, så hoppas det funkar! Sitter i upp till ett år beroende på hur mkt kaffe o cola man dricker o om man röker.
Men dricker bara cola o försöker att inte dricka så mkt dricka nu när jag försöker gå ner lite i vikt.
De senaste 2 veckorna har jag minskat 0,6kg.
Det är lite, men iaf åt rätt håll.

Räknade ut att jag har 31,3% kroppsfett och vikten på fettet är 36,5kg....

Får se hur det går för mig med viktminskningen, förhoppningsvis kommer det gå bra. Men hade varit mkt bättre om jag orkade motionera mer så jag hade högre förbränning...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar