lördag 14 januari 2012

suck o stön....

Har nyss duschat, passade på att raka bort skägget och lite hår på huvudet, nu är de prick 21mm kvar på huvudet. :)

Ont som fan gör det i ryggen nu efter detta, ska strax gå o lägga mig o vila o sova om jag kan, värken måste nog bli lite mindre innan jag kommer somna tror jag...

Jag vägde mig förut oxå, inte gjort det på några månader... Var inget kul resultat.
Sedan min senaste operation i augusti -11 har jag ökat 9kg i vikt. :(
Men jag klarar inte av att röra mig så mkt, så det är väl en stor bidragande orsak.
Sen så äter jag dåligt o mkt onyttigt, mkt dricka osv.
Har ett enormt sötsug hela tiden!

Vet inte hur jag ska klara av att gå ner några kg, skulle gärna gå ner typ 30kg..
Men när jag inte orkar promenera eller träna osv så är det svårt.
Skulle kanske kunna ta en liten promenad om jag verkligen tvingar mig, men skulle få så himla mkt mer ont och allt blir ett helvete, både psyiskt o fysiskt.........

Kommer aldrig ut o går nu för tiden, pga smärtan.
Förr när jag hade hundarna här så var jag tvungen ut o gå, fast då hade jag inte lika ont som nu.
Sedan senaste OP så har jag inte orkat ha hundarna här, då det gör för ont att gå ut med dom :(

Tar några steg på löpbandet ibland, men för att ge resultat skulle ja nog behöva promenera i minst ½-1timme per dag. Men då säger ryggen aj aj, det gör den redan efter några minuter..

Nu blir det lite tv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar