fredag 27 januari 2012

Nackspärr

Har enormt ont i nacken, haft det i två dagar nu.
Det gör väldigt ont, nog värsta nackvärken jag haft...
Högersidan är det som gör ont, har bara haft på vänstersidan förr..

Har testat vetekudde, Eeze spray, nackkrage och extra smärtstillande vilket resulterade i en liten överdos tror jag.
Vet iaf att jag tog 2st extra piller runt kl 15 i går, sen tänkte ja ta en stund senare men tror inte jag gjorde det. Men kl 18 så hade ja så ont så tog ännu en tablett. Men är väldigt osäker på om jag tog en tabletter eller inte mellan de två tiderna, då jag inte kände mig så bra efteråt..

En timme senare efter 1tablett satt jag här o var genomsvettig o lite snurrig. Började må illa och gick  kräktes, sen mådde jag bättre igen....
Tror det blev för mkt medicin..
Svårt att hålla reda på allt ibland, när man har dåligt minne och mkt värk...
Lever än iaf, så det är väl bra antar jag...

I morgon  ska jag testa diklofenak och se om det hjälper i nacken. Hoppas det, annars måste ja ringa läkaren, orkar inte ha det såhär.
Fast tror inte läkaren gör så mkt lr skriver ut andra läkemedel när jag redan har starka morfinliknande mediciner och även muskelavslappnande..

Ska lägga mig nu o hoppas jag kan sova så småningom, barnen kommer runt 9tiden i morgon bitti.
Senare på em kommer pappa in o hjälper med mig lite skräp som ska till tippen, blir skönt o få bort lite mer o få mer plats. Fast orkar inte göra nåt ändå, så kvittar väl egentligen, men alltid trevligt att bli av med lite skräp o få mer plats.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar